AromaPro dokłada wszelkich starań, aby zapewnić Ci jak najlepszą obsługę. Mimo to możesz nie być zadowolony. Oczywiście, możesz wtedy przekazać nam swoje skargi lub komentarze. Zajmiemy się nimi w sposób poufny i w porozumieniu z Tobą spróbujemy znaleźć rozwiązanie.
W tym celu AromaPro będzie przestrzegać następującej procedury:
Składanie skarg
Skargi powinny być zgłaszane za pośrednictwem poczty elektronicznej.
W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania skargi AromaPro prześle skarżącemu potwierdzenie jej otrzymania. Potwierdzenie odbioru powinno zawierać co najmniej opis procedury i przewidywany czas rozpatrywania skargi.
Poufność
Wszelkie skargi są zawsze traktowane jako ściśle poufne przez obie strony.
Skarga dochodzeniowa
AromaPro zobowiązuje się do wszczęcia dalszego postępowania wyjaśniającego w sprawie złożonej skargi i dąży do tego, aby w rozsądnym czasie podjąć działania, na które skarżący może się zgodzić.
W ciągu 7 dni roboczych zostanie wymieniona korespondencja ze skarżącym na temat wyniku dochodzenia, podjętej decyzji i wszelkich dalszych działań.
Przesłuchania
AromaPro zapewni Uczniowi i innym zainteresowanym stronom możliwość wypowiedzenia się. AromaPro sporządzi raport z przesłuchania. Tanja Daniels jest osobą kontaktową AromaPro w sprawach skarg i zażaleń. Pytając uczestników zarówno przez telefon, jak i przez e-mail, może filtrować skargi.
Rozwiąż
AromaPro stara się rozwiązać problem w ciągu 30 dni. Jeśli zbadanie sprawy wymaga więcej czasu, AromaPro powiadomi o tym uczestnika kursu w ciągu 30 dni i wyjaśni przyczyny opóźnienia. Jeśli zgłoszenie nie zostało rozpatrzone w sposób satysfakcjonujący skarżącego, uczestnik kursu ponownie zgłosi swoje niezadowolenie do AromaPro.
Skargi powinny być rozwiązywane w sposób zadowalający dla wszystkich.
Poważne skargi, które mogą na przykład spowodować powstanie roszczenia, można zgłaszać na adres aromatouch@doterra.com.
Orzeczenie aromatouch@doterra.com jest wiążące dla obu stron.
Mamy też niezależnego mediatora, którego można wezwać w przypadku niezadowolenia z rozwiązania:
Abby Stopher
astopher@doterra.com
Dom Alteusza
1 N Fourth St
Milton Keynes
MK9 1NE
Wielka Brytania
+44 1908 088672
Rejestracja
AromaPro zapewnia rejestrację złożonych u niej Reklamacji i przechowuje odpowiednie dokumenty przez okres jednego roku.
Wszystkie skargi są rejestrowane według następującego schematu:
1. Data złożenia skargi:
2. Data i miejsce szkolenia:
3. Imię i nazwisko skarżącego:
4. Opis skargi:
5. Zapisywanie kontaktu z datą AromaPro:
6. Opis dochodzenia w sprawie skargi:
7. Data zaproponowania rozwiązania:
8. Opis proponowanego rozwiązania:
9. Klient zadowolony Tak/Nie (ewentualnie opis):
10. Data przekazania skargi do AromaTouch:
11. Odpowiedź AromaTouch:
12. Klient zadowolony Tak/Nie (ewentualnie opis):
13. Data przekazania skargi do Abby Stopher (niezależnego mediatora):
14. Odpowiedź Abby Stopher (niezależnego mediatora):
15. Klient zadowolony Tak/Nie (ewentualnie opis):